Jouw verhaal
We beginnen altijd met een leeg vel papier. Iedere vraag, elk project is uniek. Voor ons ligt de focus altijd op de essentie van de boodschap. Daarom stellen wij vragen. Met een frisse blik, net even anders.
Met oog voor de missie van een merk stellen we samen met de opdrachtgever de doelen vast. Wat moet de doelgroep bijblijven? Waar moet over worden nagepraat? Samen komen we tot de kern.
“Show, don’t tell.”
Impact is ons doel
Vanuit die kern denken wij verhaal en vorm uit. We ontwikkelen een concept dat het verhaal op de beste manier overbrengt en stemmen dit af met de opdrachtgever. We zijn in staat om de nieuwste ontwikkelingen toe te passen in de uitwerking, maar doen dit alleen als het ten goede komt aan impact en beleving.
“Clients goals become our own.”
Kijk, luister en voel
We maken verhalen met gevoel en creëren daarmee sterke audiovisuele content. Naast mooie bewegende beelden zijn muziek en sounddesign de helft van de beleving. Het liefst produceren we dit op maat en zoeken we al in een vroeg stadium naar treffende referenties.
“Music is what feelings sound like.”
Team up
Great Things creëert samen met een grote harde kern. Van producers, regisseurs, designers, filmcrews, editors, animators, componisten en copywriters tot partners in techniek en control voor video, sound en licht. Een compleet arsenaal aan professionals binnen handbereik, de besten in hun vak.
“Great things are done by a series of small things brought together” - Vincent van Gogh
Helder
We zien onze opdrachtgevers als partners waarmee we met zo min mogelijk woorden tot het grootst denkbare effect komen. We houden van duidelijkheid. De deadline is heilig en de budgetten zijn fixed. We zijn helder over processen en we geven alles, om net wat meer te leveren dan verwacht.
“In order to achieve greatness.”