Qmusic & De Persgroep Nederland

Gepersonaliseerde sales film

Klant: Qmusic & De Persgroep Nederland
Werk: Concept, regie, camera, casting, visagie, styling, motion graphic design, colorgrading & sound.

In één keer toegang tot ruim 10 miljoen multi-mediale contactmomenten per dag. Voor adverteerders zijn dit waanzinnige cijfers. Een 360 graden concept met bewezen resultaat. De Persgroep Nederland en Qmusic willen hun bereik en raakvlakken helder maken, laten zien dat hun proposities en strategische fit voor een mooie synergie zorgen.

Hoe breng je dit over naar je prospects? Wij maakten aan de hand van de leadlijst ruim 40 gepersonaliseerde films die de verkoopgesprekken positief moeten aftrappen.

Door de ogen van de marketeer (de prospect die aan tafel zit) zien we het ochtendritueel en de fietsrit naar het verkoopgesprek. De Persgroep Nederland en Qmusic laten zien dat ze zich inleven in de klant en dat er tijd en aandacht wordt geschonken aan een campagne. De match en de added value voor de klant worden benadrukt met een persoonlijke, vlotte aanpak. Het gesprek kan beginnen: Let’s talk!

 

Sharp looking POV, thanks to VanMoof en Coef.